Pozyskiwanie wysokobudżetowych pacjentów – bez wysokich budżetów reklamowych
Szkolenie przygotowane dla Międzynarodowych Targów Turystyki Medycznej i Profilaktyki Zdrowotnej CURATIO
Specjaliści wykonujący zabiegi komercyjnie chcą wykonywać więcej zabiegów dla pacjentów wysokobudżetowych. Mniej konsultować, mniej zarządzać, a więcej efektywnie pomagać pacjentom.
Szkolenie dla specjalistów, którzy chcą mniej pracować i zarabiać więcej, zwiększyć zyski ze swojego czasu pracy, wykonując więcej zabiegów i procedur, a mniej konsultacji.
Dla menedżerów i właścicieli, którzy chcą zapewnić specjalistom w swoich placówkach większą liczbę pacjentów bez wysokich budżetów reklamowych.
Szkolenie poprowadził Paweł Jędrzejewski z ImageMed
Paweł Jędrzejewski, konsultant ds. marketingu usług medycznych, specjalista marketingu medycznego, mediów społecznościowych, marketingu cyfrowego i strategii marketingowych. To również autor podcastu Nowy Marketing Medyczny i artykułów na blogu ImageMed. Współtworzy Akademię ImageMed.
Doradza lekarzom i zarządom placówek medycznych w tworzeniu strategii marketingowych, realizowaniu działań marketingowych i biznesowych, pozyskiwaniu pacjentów.
– imagemed.pl
– tel: 577 400 047
– e-mail: kontakt@imagemed.pl
– facebook.com/imagemed.marketingmedyczny