Polska Organizacja Turystyczna objęła honorowy patronat nad targami Curatio
08.06.2022
Kategoria:
Polska Organizacja Turystyczna (POT) – realizując zadania określone ustawą o Polskiej Organizacji Turystycznej – podejmuje następujące działania:
- promuje Polskę jako kraj atrakcyjny dla turystów – nowoczesny, z wysokimi standardami usług i korzystnymi cenami.
- prowadzi działania wizerunkowe na rzecz promocji i rozwoju turystyki polskiej są prowadzone zarówno w kraju, jak i za granicą;
- organizuje stoiska narodowe na największych krajowych i zagranicznych targach turystycznych, na których wystawcami są przedstawiciele branży turystycznej i samorządów lokalnych;
- organizuje site-inspections, wizyty studyjne zagranicznych dziennikarzy i touroperatorów w celu zaprezentowania Polski jako kraju atrakcyjnego turystycznie, co znajduje odzwierciedlenie w artykułach o Polsce i ofertach wyjazdów do naszego kraju;
- współpracuje z regionalnymi i lokalnymi organizacjami turystycznymi w celu zwiększenia zainteresowania polskimi miastami, regionami, certyfikowanymi produktami turystycznymi wśród krajowych i zagranicznych turystów
- realizuje seminaria, konferencje i szkolenia branżowe, a także wydarzenia promocyjne;
- publikuje materiały drukowane i na nośnikach elektronicznych tj. katalogi, broszury, mapy poświęcone Polsce w ponad 20 wersjach językowych
- prowadzi akcje i kampanie marketingowe polskiej turystyki, a szczególnie turystykę aktywną, biznesową, uzdrowiskową, medyczną, wiejską, miejską, w tym markowe produkty i Polskie Marki Turystyczne, obiekty UNESCO, parki narodowe.
- analizuje trendy w światowej turystyce we współpracy z międzynarodowymi organizacjami zajmującymi się tą dziedziną, co pozwala wyznaczać priorytety w polskiej turystyce;
- rozwija działalność Poland Convention Bureau, którego celem jest zwiększenie popularności przemysłu spotkań, MICE na świecie;
- prowadzi Polski System Informacji Turystycznej
Więcej informacji o POT znajdziecie na pot.gov.pl i polska.travel.